Dierenarts Keizerskroon is tijdelijk gesloten i.v.m. het coronavirus. Dierenziekenhuis Rotterdam is op afspraak wel open. Lees de extra maatregelen inzake het coronavirus.
Mail fb
078 - 842 53 33 Afspraak maken

Bezoek Dierenziekenhuis Rotterdam

Dierenarts Keizerskroon tijdelijk gesloten

Beste diereigenaar van Dierenarts Keizerskroon,

Helaas zien wij ons genoodzaakt om onze praktijk Dierenarts Keizerskroon in ieder geval tot 6 april aanstaande te sluiten wegens het coronavirus. Onze hoofdpraktijk, Dierenziekenhuis Rotterdam (gevestigd in Rotterdam-Zuid, 15 minuten rijden van/ naar locatie Keizerskroon, zie kaart) is elke dag geopend van 08.30 tot 23.00 uur.

Door het aangescherpte beleid van het RIVM kunnen wij niet de gewenste zorg, kwaliteit en veiligheid garanderen. Dit heeft onder andere te maken met de indeling en grootte van deze praktijk.

Dierenarts Keizerskroon is onderdeel van Dierenziekenhuis Rotterdam. Uw dier blijft daarom in vertrouwde dierenarts handen. Daarnaast hebben wij de patiëntgegevens van alle locaties in één systeem staan en kunt u voor het maken van een afspraak bij Dierenziekenhuis Rotterdam gebruik maken van het bij u bekende telefoonnummer van Dierenarts Keizerskroon, tel: 078 - 842 53 33.

Het zijn zeer bijzondere tijden; wij doen er alles aan om de diergeneeskundige zorg voor onze diereigenaren te waarborgen. Wij hopen op uw begrip en samenwerking.

Meer informatie over Dierenziekenhuis Rotterdam

Direct contact

Voor direct telefonisch contact of voor het maken van een afspraak zijn wij bereikbaar op:
078 - 842 53 33.

Online inschrijven